I morgen åbner tilmeldingen til DM, og den bliver i det nye, online tilmeldingssystem, Conference Manager.
Tilmeldingen over webshoppen har været meget udfordrende, og med den nye løsning bør tingene glide uden de store problemer. Selvfølgelig skal alle vænne sig til en ny tilmeldingsform, hvilket vi beklager, men vores test viser, at det er rimeligt at gå til. Det nye system er designet til møder, events, kurser o.lign., men har næsten alle features, som vi har brug for. Og så er det let at arbejde i for vores frivillige og på kontoret.
Første side i tilmeldingen udfylder man felt for felt. Når det er gjort, trykker man ‘næste’ i bunden af siden. På side to krydser man af, at man accepterer betingelserne, og dernæst at man accepterer at modtage mails fra DSU via Conference Manager. Som udgangspunkt vil det være bekræftelsen, at man modtager fra her fra. På side tre skal man acceptere de danske standard handelsbetingelser for nethandel og angive en ordreansvarlig. Dernæst tages man til betalingssiden, hvor der betales med kreditkort.
Denne løsning giver os tid til at foretage det endelige valg af tilmeldingssystem, der vil basere sig på en database-, online løsning.